En continuar la seva navegació per aquest lloc, vostè accepta l'ús de Cookies amb finalitats estadístiques, de serveis i de publicitat. Saber-ne més. Més informació Tancar

Potser la resposta a les vostres preguntes és a la pàgina web, per això us convidem a mirar les nostres PMF (Preguntes Més Freqüents)

1. Preguntes

Procediment de lloguer

Accidents, anul·lacions, robatori, etc.

Compte client

Formes de pagaments

Els productes

2. Respostes

Procediment de lloguer

Per què llogar els esquís en línia ?

La reserva en línia a és sens dubte la manera més ràpida y més barata de llogar el vostre material de lliscament.
En efecte, us estalvieu un 20% com a mínim dels preus que hi ha a les botigues.


Com triar la data del meu primer dia de lloguer ?

La data triada al motor de reserva és la vostra data de reserva de material, podeu recollir el material la vigília a partir de les 16 h.
Ex. : 1r dia de lloguer : el 06 de febrer. El client pot recollir el material el 05 de febrer a partir de les 16 h


Com triar la data del meu darrer dia de lloguer ?

La data triada al motor de reserva és la vostra data de darrer dia desquí, podeu tornar el material lendemà al matí abans de les 10 h.
Ex. : darrer dia de lloguer : 12 de febrer. El client pot tornar el material el 13 de febrer abans de les 10 h del matí.


Tinc un codi de promoció. Com el puc utilitzar a skiset.cat ?

Lheu dagafar a la primera pàgina del nostre motor, rúbrica: "Teniu un codi de promoció específic ?"


Es poden llogar només els esquís/les planxes de neu ?

Sí, només cal desseleccionar les botes.


Es poden llogar només les botes desquí/de surf de neu ?

No, per a això, contacteu directament amb la nostra botiga in situ.


Haig de llogar els bastons ?

Els bastons estan inclosos en tots els nostres paquets esquís.


Mhe equivocat en donar el meu número/alçada/pes, què haig de fer ?

Els espais de lloguer de les nostres botigues són prou grans i diversificats en talles y números per equipar sense dificultats a tots els clients.
El vostre confort i la vostra seguretat són les nostres prioritats. No haureu de pagar cap suplement in situ si la categoria del material efectivament llogada correspon a la que heu reservat.
Amb tot, si us heu equivocat de categoria, el llogador us podrà demanar que pagueu allà mateix un suplement.


Els paquets Nens inclouen el lloguer dun casc ?

Podeu triar si reserveu els paquets Nens amb casc o sense casc. Dacord amb els consells dels metges de muntanya, us recomanem vivament que llogueu un casc al vostre fill per tal de protegir-lo millor.


La botiga està oberta el diumenge al matí ? Quin és lhorari dobertura de la botiga ?

Durant la temporada dhivern, totes les botigues Skiset estan obertes els dissabtes i els diumenges tot el dia.
Per saber lhorari dobertura duna botiga en concret, consulteu la pàgina de presentació de la botiga Skiset triada a la rúbrica "La vostra botiga Skiset".


No he rebut/ he perdut el meu bo, què haig de fer ?

Podeu reimprimir el vostre bo directament des del vostre compte client.


Com puc modificar la meva reserva ja pagada ?

Podeu modificar la vostra reserva des del vostre compte client.


Modificacions possibles:

  • Les vostres dades
  • La vostra contrasenya
  • La vostra destinació (si no s'ha passat la data de sortida)
  • Les vostres dates (si no s'ha passat la data de sortida)
  • El material llogat (si no s'ha passat la data de sortida)
  • Atenció: aquestes darreres modificacions estan sotmeses a les condicions generals de vendes que regeixen les regles d'anul·lacions.

Procediment:

  • Trieu la reserva afectada (si en teniu unes quantes)
  • Cliqueu sobre el botó "modificar"
  • Valideu un cop hagueu fet les modificacions
  • Imprimiu el nou bo.

Podeu garantir-me la disponibilitat dun model determinat ?

Sí, si ho heu seleccionat al menú "jo mateix trio els meus esquís", si no esteu satisfet se us tornaran els diners (si el model seleccionat no està disponible, se us donarà un altre de categoria superior.


Podeu fer-me una factura ?

Podeu imprimir la vostra/les vostres factures des del vostre compte client.



Accidents, anul·lacions, robatori, etc.

Què passa si anul·lo la meva comanda ?

Vegeu les nostres condicions generals de venda: Article6


Què passa si trenco o hem roben el meu material desquí ?

Primer cas : he agafat l'assegurança trencament/robatori a la pàgina web
L'assegurança sencarrega de totes les despeses, no heu de pagar res a la botiga. Per a un robatori de material, heu de fer una declaració de robatori a la gendarmeria/policia A la botiga empleneu un atestat de robatori/trencament.


Segon cas : no tinc assegurança de trencament/robatori
Le détail de la procédure est à voir directement avec le magasin.


He tingut un accident a les pistes durant el meu lloguer i he hagut de tornar el material a la botiga abans del previst, puc demanar que em tornin els diners dels dies de lloguer no consumits ?

Qualsevol sol·licitud de reemborsament ens ha darribar, com a molt tard, 30 dies després del termini previst del lloguer, bé per

  • E-mail: service_clients,skiset,com
  • Fax: 00 33 1 55 39 30 10
  • Correu: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - França.

En cas de malaltia o daccident durant el període de lloguer, se segueixen aplicant les condicions de lloguer. Només es podrà restituir el material llogat per la persona concernida i en aquest cas es facturarà a prorrata del nombre de dies de lloguer realment efectuats (prèvia presentació d'un certificat mèdic). En aquest cas, el reemborsament (amb la deducció de 1 euro, impostos inclosos, per persona en concepte de despeses de dossier) s'efectuarà bé pel crèdit de la targeta bancària utilitzada per a la transacció, bé per xec bancari si el client ha pagat amb un xec bancari o de vacances. No es reemborsarà cap dia de lloguer començat.


Les condicions climàtiques de la estació mhan impedit esquiar, puc demanar que em tornin els diners?

Qualsevol sol·licitud de reemborsament ens ha darribar, com a molt tard, 30 dies després del termini previst del lloguer, bé per

  • E-mail: service_clients,skiset,com
  • Fax: 00 33 1 55 39 30 10
  • Correu: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - França.

En cas de tancament total de la superfície esquiable a la qual es pot accedir normalment des del lloc de lloguer del material i només en aquest cas, els dies de lloguer afectats es reemborsaran prèvia presentació dun justificant emès per lempresa dels remuntadors mecànics de lestació. En aquest cas, el reemborsament s'efectuarà bé pel crèdit de la targeta bancària utilitzada per a la transacció, bé per xec bancari si el client ha pagat amb un xec bancari o de vacances.


Per motius personals, he hagut de tornar el material abans del previst, puc demanar que em tornin els diners dels dies de lloguer no consumits ?

Les malalties i els accidents sobrevinguts a una de les persones que hagin llogar material o el tancament de tots els remuntadors mecànics de lestació, són els únics motius que donen dret a un reemborsament.
No es farà cap excepció en aquest principi.


Pot tornar-me la tenda directament els diners ?

Les sol·licituds de reemborsaments shan de fer al nostre servei al client, la botiga no està habilitada per acceptar o per fer reemborsaments. Heu de demanar tanmateix una fitxa de devolució del material o qualsevol altre document que justifiqui la devolució del material llogat.



Compte client

Com accedir al meu compte client?

Per accedir al vostre compte només heu danar a la pàgina web i al menú «el vostre compte» introduïu ladreça electrònica amb la qual heu fet el vostre lloguer i la contrasenya.


He oblidat la meva contrasenya, què haig de fer per trobar-la ?

Al menú «el vostre compte», introduïu la vostra adreça electrònica i després cliqueu "he oblidat la meva contrasenya".



Formes de pagaments

Es pot pagar amb xec? En cas afirmatiu, com sha de fer ?

Només per als clients residents a França i que esquiïn a França.
Sí, acceptem el pagament de les reserves per xec bancari francès, compensable a França, estès en euros a l'ordre de SPC.

  • Adreça d'expedició:
  • Commandes Internet Skisets
  • 424, Bureaux de la Colline
  • 92213 Saint Cloud cedex
  • França

El vostre xec ens ha darribar com a mínim 15 dies abans de la data dinici del vostre lloguer.
Després dhaver cobrat el vostre pagament, rebreu per correu electrònic el vostre bo que us caldrà presentar a la botiga per recollir el vostre material.

Puc pagar els meus lloguers de material amb xecs de vacances ?

Només per als clients residents a França i que esquiïn a França.
Sí, us recomanem que envieu un xec de vacances per un import inferior o igual a limport de la reserva, co Els xecs shan destendre en euros a l'ordre de SPC.

  • Adreça d'expedició:
  • Commandes Internet Skisets
  • 424, Bureaux de la Colline
  • 92213 Saint Cloud cedex
  • França

El vostre xec ens ha darribar com a mínim 15 dies abans de la data dinici del vostre lloguer.
Després dhaver cobrat el vostre pagament, rebreu per correu electrònic el vostre bo que us caldrà presentar a la botiga per recollir el vostre material.



Els productes

Gràcies per precisar-me la diferència entre les vostres diverses categories.

Per a una informació completa de les nostres diferents gammes de material, vegeu el nostre catàleg.


Es poden llogar raquetes, luges, granotes, etc. ?

No, aquests productes no es poden llogar a la nostra pàgina web, tanmateix, podeu contactar directament amb la nostra botiga situada a lestació a la qual aneu, per tal de fer-ne una reserva.